Det sa va gött å leva

Visst är det alldeles underbart härligt när solen skiner. Allting tycks gå så mycket lättare. Man får bara strunta i alla måste inne och ge sig iväg ut. Nu har vi gått en långsväng Lexus och jag. Egentligen skulle jag dammsuga och ......... Men jag tror att jag går ut i trädgården istället. När vädret blir sämre så kan jag feja här inne. Arbetsdagen har gått snabbt idag och nu återstår endast 2 arbetsdagar tills man kan göra vad man vill. JIPPIE!!
Idag fick jag ett erbjudande från miljonlotteriet på posten. De hade skickat med en skraplott, om man fick 3 lika symboler så vann man. Visst fick jag tre lika symboler!!! Försäljningstrick från deras sida såklart! Vad vann jag? En resetrippelvinst, vad nu det är? Priset får jag om jag förbinder mig att prenumerera på stjärnreselotter 5 stycken i månaden  ord.pris 200kr NU: endast 29.90 och dessutom får jag resemagasinet Vagabond ord.pris 54kr  NU: Utan extra kostnad. Endast porto 19.90 tillkommer.
Är svårt att låta bli att nappa på detta, jag har ju möjlighet att vinna och det är ju sååå billigt!!! Man har ju lite speldjävul i sig och är man inte med så kan man ju inte vinna eller hur? Jag tror jag gör ett försök. Återkommer om det finns någon chans att vinna, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0