Fått en del gjort idag

Nu har man fått städat och grejat inne. Har även fått gräset klippt och nu återstår det bara att trimma. Men nu blev det mörkare ute och åskan har börjat mullra här. Usch! Det är det värsta jag vet! Jag har nog alltid varit rädd för åska. När jag var liten slog åskan ner hos grannen och jag stod i fönstret och tittade när lågorna flammade och brann. Sen dess får jag spel när åskan kör igång. Inte mycket att göra åt. Jag sitter här och våndas och när den kommer för nära då går jag ut i bilen. Löjligt? Ja det kan tyckas men vad gör man? Inte vet jag.


Vi som skulle iväg och spela minigolf. Får hoppas att det försvinner fortare än kvickt. kram så länge

Kommentarer
Postat av: carina

Hu ja!! åskan är inte att leka med, och att sitta i bilen det har jag med gjort åtskiliga ggr.



2008-07-13 @ 08:51:48
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0