Godmorgon bloggisar!

Vaknade av mig själv idag och det är väl underbart att slippa den där klockan som ringer. En hel dag har jag framför mig som är bara min.. Det finns måsten, men de tänkte jag inte använda mig av idag. Jag har precis kommit hem från en långpromenad med min lurvige kamrat. Stackarn, han önskar nog att han hade varit en nakenhund nu när det är så varmt. Men på morgonen är det ändå en annan luft och inte riktigt så hett. som senare på dagen, så man får passa på.
Idag träffade vi på fröken snok som låg och solade sig men ville inte gärna vara med på bild. Hon hade inte riktigt vaknat än. Så hon försökte skynda iväg men jag fick med henne ändå i farten.




Några söta blommor fångade mitt intresse oxå. Bra att man kan ta kort med mobilen för den är ju alltid med. Kameran är lite klumpigare att släpa på och glöms oftare hemma.
Nu har jag ätit frukost på altanen och tänkte ta en kaffe till innan jag börjar fundera på vad min dag ska innehålla. Ta det lugnt i värmen och tänk på att dricka mycket vatten. På återhörande!

Kommentarer
Postat av: carina

Var glad att det inte var en annaconda

2008-07-26 @ 13:12:14
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: sussi

Du kan tro att jag var glad för det!!!

2008-07-27 @ 00:04:23
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0