Nu har vi varit i stan

Hemma igen efter stadsbesök. Var en tur till Djursjukhuset, vad fint det var där. Har aldrig besökt detta placet förut, min vetrinär bor ute på landet. Fick tag i fodret som jag skulle ha och betalade snällt de dyra kulorna. Gick runt och kollade lite på ditt och datt när vi var klara där. Hittade mycket som jag skulle velat ha men idag så tänkte jag till. Varför handla här när jag snart ska till handlingsparadiset. Bra gjort för att vara jag. Träffade min son med familj och pratade lite, de var oxå ute och handlade. De är snälla och tar Lexepojken så vi kommer iväg på handlingsresa. Bra då var det ordnat. Avslutade med en hamburgare på Mac Donalds, inte sunt men ok då det är semester. Jag slapp ju laga mat när jag kom hem och sonen var helnöjd.
Hämtade ett paket på butiken som kommit från HM, måtte de passa denna gången. (Det gjorde de) Två par shorts, ett par vita och ett par sandfärgade.
Hundpromenaden varade i nästan två timmar (måste ju trimma bort hamburgarn) och Lexus var inte ledsen för det. Nu har jag bakat mjuk pepparkaka som vi ska ha till fikat i kvällningen. Så man inte går ner för mycket i vikt, ha ha. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0