Och sen så vart det Tisdag

Idag var det segt att ta sig upp. Jag snozade hur många gånger som helst innan jag tog steget ur sängen. Väl uppe så är det ok. Ut i tidig morgonstund och gå den sedvanliga promenaden med Lexeman som alltid tycks pigg och på alerten. Igår kväll råka han i luven på en igelkottstackare som gjorde allt för att få honom att sticka sin väg. Han nyfiken och dum stack dit nosen och puttade på Totte och det inkluderade i flera piggar i nosen. Men han får skylla sig själv och kanske han fick sig en läxa att inte ge sig på Tottisar. Det återstår att se nästa gång.
Idag var det en lugn morgon, lite smådugg så vädret verkar inte så lovande idag heller. Men vi får se vart det tar vägen. Nu är det strax dax att ge sig iväg och jobba ett åtta timmars pass och därefter ett par timmar på företaget. Men sen ska jag softa, ha det gott och gör något riktigt kul idag, kram 

Kommentarer
Postat av: Maloo

Stackars dig...första tisdagen utan mig

Det blir trist det kan jag tro...(men du kan kela med min sko)

Vad ska du göra ikväll då för nåt kul...det får du berätta, helst innan jul



O.B.S Läses detta rätt så är det på prosa....tala om för Lexus att han ska sluta nosa.

2008-07-08 @ 09:50:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Det var värst vad du kan rimma denna tidiga timma.

Inte illa att rimma så bra det är du riktigt duktig på, vet ja. Har saknat dig idag på vår dagliga jobbarpromenad.Men har ändå försökt att vara glad Har ej behövt att leka med dina skor för det har varit fullt upp ändå vad du än tror. Ha nu en riktigt skön kväll för nu ska Modh ut med hunden ikväll. Sen ska jag framför tvn slappa och med fjärrkontrollen zappa.Ha de

2008-07-08 @ 17:17:22
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Carina

var lugn efter nästa vecka kommer det ená rekorderlige Qvinna

2008-07-08 @ 17:39:56
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: sussi

Det ser jag fram emot. Då blir det GI eller vad tycker du?

2008-07-08 @ 18:43:35
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0