Redan Torsdag

Herregud redan Torsdag igen! Idag har det varit varmt och skönt och jag bara njuter i fulla drag. Visst hade det varit skönt om man hade haft lite semester men det är faktiskt ok att jobba oxå. Allt går lättare när solen skiner, konstigt nog.

Nu har jag funderat på att gå ut och klippa gräs ända sen jag kom hem från hundpromenaden för en timma sen. Men jag tror att jag sparar det roliga tills imöra och hoppas att jag har mer inspiration då.

Men jag har lite bekymmer om min hund, han mår verkligen inte bra. Stackarn, hans högra ben är alldeles skinnflått och sårigt. Detta uppkom när han hade klåda och nu är det lögn att han låter bli det. I morrn ska jag åka och införskaffa en tratt så han inte kommer åt att nafsa sönder sig. Det går bra när vi är hemma för då kan man säga till honom, men när han är själv så.....då blir det tratt...... Det känns ännu mer bekymmersamt bara för att det är rötmånad nu.. Men han äter ju penicillin så jag hoppas att det inte blir några komplikationer, det räcker nu......Nu vill jag att han ska bli frisk.
Efter trattinköp ska jag ta en tur till ÖB och köpa en pool åt honom så han kan svalka av sig lite värmen, inte lätt att ha tjock päls just nu...


Nu ska man förbereda för morgondagen. Ska ta och göra en HÄR ÄR DITT KYLSKÅP variant. Leta runt bland det som återstår innan handling och försöka komponera något smarrigt av det. Vi får se hur väl jag kommer att lyckas. På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0