Spindel spindel på väggen där!!



Blev väl inte så bra men ni ser den väl och även en bit av nätet? Min terass är full av dessa vidunder kvällstid, hujedamej!
Lite häftigt att den fastna på bild i allafall.

Idag har det varit en riktigt varm dag och allt går i slowmotion, man orkar inte mycket.  Jobbade som vanligt fram till 16.00 och sen vidare till företaget en sväng. Har nog druckit fem liter vatten idag minst, det riktigt kluckar när jag går.
Nu i kvällning grillade vi lite korv och satt och njöt av svalkan som infann sig. Inomhus var det 28 grader, minst. Lånade med mig en fläkt hem från företaget förut och då blev Lexepojken så här glad. Han fullkomligt ylade. De går och se att han är överlycklig! Kolla in leendet! Här svalkar vi oss.Gott med lite blås under fötterna.



Nu är timmen sen igen och dax att krypa ner i kojen. Sov gott och dröm söta drömmar, natta

Kommentarer
Postat av: Maloo

Ni ser ut ha det gott bägge två...och jag dödade en spindel igår som stt på väggen ovanför våran säng mendet regnar inte idag ändå.

2008-07-29 @ 11:34:46
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Då hade du tur!

2008-07-29 @ 16:16:54
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0