Tänk vilka fynd man kan göra

Godmiddag folket! Nu har jag rensat på framsidan av huset och sonen har trimmat.
 GLC2500NM-QW

Det var inte lite ogräs i det som förr var en ganska stor rabatt. Tog ett tag att ta sig igenom! Men gissa vad vi hittade där under allt ogräs? En himla massa smultron, men hur är det möjligt att de har kunnat växt till sig där? Söta och goda var de oxå. Sicket fynd va?


Efter avslutad rensning så blev det en kopp kaffe på trappan i solens sken. Fick tag på tjejen som skulle vara hundvakt men hon befann sig i Halmstad så henne kunde jag ju inte anlita. Shit! Jag har en utväg till att ringa så håll tummarna nu så att jag får åka till Ullared och göra slut på lite pengar.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det en tur till vetrinärinrättningens shop för inköp av hundfoder. Jag har kanske glömt att berätta att min hund haft klåda en tid. Varit hos vetrinären och han har fått olika medicinering för olika åkommer och nu har de konstaterat att han är allergisk. Men mot vad? Vi ska börja med fodret så får vi se. Inte kul för stackarn, så jag hoppas att byte av foder hjälper. Kostnad? 695 kr för 10 kg, vilket pris! Men vad gör man inte för sin käre hund.. På återhörande i kvällningen, tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0