Torsdagar = soppedagar

I morse snozade jag som vanligt när klockan ringde men istället för att ligga lite till och sen gå upp så somnade jag om. När jag vaknade så hade jag sovit 35 minuter länge än vad som var tänkt. Då vart det fart på mig, hopp i kläderna och ut med en nyvaken vovve, som inte fattade något om varför promenaden gick så snabbt idag. Men jag hann allt jag skulle och kom i tid till jobbet. Allt flöt på bra och till lunch serverades soppa, underbart, det är bland det bästa jag vet, soppa av alla de slag.  Efter jobbet så for jag iväg för att köpa en ny syrepatron till min sodastreamer. Gud vad gott det ska bli!  Kan man bli beroende av kolsyrat vatten? För i så fall är jag det.
I morgon folket är det sista dagen innan semesterledigheten och det ska vi fira. Håller bara vädret i sig så blir det grilla i. morgon kväll,rött vin till och en gedigen godisskål ska fram på bordet. Livet är till för att njutas och det ordentligt emellanåt.


HOLLIDAY!! YES! I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0