Söndag början eller slutet på veckan?

Ja, det kan man ju diskutera. För mig är det nog sista dagen i veckan. Har inte fått så mycket gjort idag som jag tänkt men haft besök av lillebror med flickvän från Japan.



Sen kom även min brors dotter Madelene och hennes pojkvän och lilla Klara. Då sattes kaffehurran på och glassen åkte fram.







                                  

"KAFFETÅREN DEN BÄSTA ÄR AV ALLA JORDISKA DRYCKER"




Det har varit en alldeles, alldeles underbar Söndag., som nu börjar att lida mot sitt slut. Måste sätta igång med lite planering inför morgondagen så Fredde har något och äta och även jag själv. Jag undrar vad det månde bliva?? Något med köttfärs kanske? Vi får se vad jag hittar på, i värsta fall så blir det köttfärssås och spagetti, det går alltid hem.


       MUMS FILIBABBA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0