Här kommer Sussis bekännelse och mer därtill!

Ja, mycket har hänt sen sist och jag vet knappt vart jag ska börja. Men jag får väl börja i rätt ordning. För cirka 6 veckor sen så hände det som jag aldrig mer trodde skulle hända mig, jag blev kär! Det roliga i hela berättelsen är att denne man har jag vetat om i 20 år om inte mer. Våra vägar har möts genom åren men parallellt om man så säger. Nu är det ju så att man har en son som spelar fotboll och han är ju inte ensam om det. Mannen i fråga har oxå en son som spelar. Min Fredde har fått gått upp och spelat med de andra grabbarna flera gånger. Vi, min nya kärlek och jag har stått vid sidan av och pratat och våra grabbar har spelat och så plötsligt händer det, ni vet man ser någon med helt andra ögon. Men allt tar ju sin tid så när man började titta med andra ögon var så där redan i Februari och det var fotbollskupp. SEn dröjde det ända tills i September och då sa det klick! Och på den vägen är det och gud så behändigt att våra ungdomar redan är kompisar. Detta var en liten mysig story om vad som kan hända en mitt i livet på en fotbollsplan.

Så var man då nykär och ville vara tillsammans vareviga sekund, men då hade man beställt en resa till Thailand och skulle behöva vara ifrån varandra i två veckor.. Inget roligt läge precis!
Men till Thailand for vi den 25 okt som ni vet. Där var det underbart, 30 grader i vattnet och 38 på land, puh. Inte kunde man gå många meter innan det fullkomligt rann utav en. Det blev en hel del Singha på beachen kan jag bara säga.
Hotellet var jättebra och maten är ju bara för gudomlig! Ni kanske vill se några bilder???OKI! Först kommer en bild från vårt hotell och den välbesökta poolbaren.


Ett litet morgondopp direkt från terassen, inte så dumt!



Bubbelbad säger man ju inte heller nej till! Man låg nästan i blöt jämt, var det inte i poolen så var det i havet!



På tur ut till James Bond Islands med longtailboat.



Sådana här häftiga berg kantrade vägen ut till ön.


 
Visst är vi bruna och fina, mor och son? Visste ni att det spelats in en James Bond film här?



 På en närbelägen ö fanns en muslimsk by där vi fick avnjuta en alldeles underbar lunch. Byn är uppbyggd på pålar i vattnet. Det finns ca 2000 stycken bofasta här.



Så här såg en del bostäder ut på ön.



På vägen tillbaka så besökte vi ett buddist tempel och där blev jag välsignad av en munk, det ni!



Här blir jag omhändertagen på beachen och får mina naglar fixade.



Nu avslutar jag dagens blogg men var så säker på att jag återkommer med mer fina bilder imorgon. Natta på er och tack för att ni har väntat så tålmodigt! KRAM




 

Kommentarer
Postat av: Maloo

Åhhhh vad härligt.Med både kärlek och semester. Jag satt och tittade på Ensam mamma i går kväll och tårarna rann för di var så lyckliga och kära allihop. Det är ju inte riktigt samma sak när man vart tillsammans 10-11 år sådär.Men jag ska inte byta ut min för det alltså, vi får väl gå på dejt och låtsas att vi aldrig sett varann förr så kanske nykärheten kommer tebaks.



Sen vill vi bara se en bild på det förälskade paret med så är lyckan gjord ;-)

Kramar i massor!!!

2008-11-24 @ 22:52:03
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Carina

Äntligen som vi väntat.

Grattis

2008-11-25 @ 06:50:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie o Carina

Nu dör vi av nyfikenhet mera info tack! Är det så att en gammal götenebo kan luska ut vem det är? Du vet att du alltid är välkommen på fika hos oss,SNART

2008-11-26 @ 11:44:50
Postat av: sussi

Kan tro det ja!! Tackar för inbjudan,ni vet ju att jag inte tackar nej till en fika. Kanske kanske ni vet vem det är.....Ha tålamod mina vänner

2008-11-26 @ 12:39:28
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0