Hej go vänner!

Det var länge sen jag var här inne och skrev och det har sina orsaker. Man kan säga att det varit mycket nu både med jobb och privat. Har en tendens att ta på mig alldeles för mycket, hela tiden.Har suttit med en hemtenta de senaste dygnen och nu gott folk är den klar, gött. Men mitt privatliv blomstrar, jag har gått och blivit kär! När man minst anar det så händer det! Så nu vet ni anledningen till att jag inte hunnit blogga! Jag ska försöka skärpa till mig. Ha en alldeles underbar dag, för det ska jag ha! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis önskar vi.......på P......

2008-10-16 @ 11:11:25
Postat av: Maloo

Och grattis även från detta håll både till tentan och till kärleken. Släng gärna in ett inlägg om hur romansen fortskrider...sånt älskar vi att läsa om ;)

Ha det underbart.Kramar Maloo.

2008-10-16 @ 17:48:21
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Vad härligt det låter. Kan inte låta bli att undra om det är denna herre som var din "hemliga beundrare" mediet pratade om :c)) Minns du?

2008-10-16 @ 21:52:42
Postat av: Madelene

Åh vad roligt att du är "tillbaka" igen, har saknat dina inlägg,så kul att veta vad ni har för er! Har hört några små fåglar kvittra lite, vad fint att få bekräftat från dig att så är fallet och att du är kär! Grattis och lycka till! Hälsa Fredde-mannen! Kram Manni

2008-10-16 @ 22:56:31
Postat av: Annelie

Då förstår jag att du inte har tid med bloggen, om du är nykär=)



Hoppas du får en fin helg!

2008-10-17 @ 16:19:48
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0