22 September för 27 år sen

Morrn! Den 22 September för 27 år sen klockan 08.10 föddes ett litet gossebarn,  4100 g och 53 cm lång,mitt andra barn. GRATTIS Mattias på din dag! Herregud vad tiden går fort, det känns inte som om det vore så länge sen. Nu är du 1.94 cm/90kg tung bestående av bara muskler. Vi ses i helgen!

Denna helgen då? Det har varit mycket fotboll,alliansträning för Freddan i Lördags och match emot Ardala igår. Mor var med som alltid och stod vid sidan av och hejade. Nu hade de inte så stor chans igår för de spelade mot serieledarna och de var alla ett år äldre. Ett år i fotbollsvärlden gör ganska mycket. De hinner utvecklas mycket till det bättre på ett år. Men de gjorde en bra match. Första halvlek fick serieledarna in tre mål men i andra höll de nollan. Så ni gjorde ett fantastiskt jobb grabbar! Nu återstår bara en match hemma nästa Lördag och sen är det upphåll (tack och lov) ett par veckor. Då kanske vi kan komma iväg till stan en Lördag för en gång skull och få mysa lite, Efter fotbollen så åkte vi till min äldste son och fikade och jag fick träffa mitt lilla barnbarn..
Här kommer lite fina bilder: Det finns alla regnbågens färger där ute i naturen.









Denna sista bild tog jag i morse när jag gick min vanliga morgonpromenad. Solens strålar ner emellan träden och man får en så härlig känsla. Visst är det underbart att leva och få uppleva alla dessa fina små guldkorn i vardagen.
Ha en riktigt fin dag, kram på er!

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha, ja men jag tycker jag haft min beskärda del snart ;)



Det sista fotot var otroligt vackert, stämningsfullt och snyggt!



ha det bra ida :)

2008-09-22 @ 10:23:52
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Tack så mycket :)

Postat av: carina

Jättemysiga bilder

2008-09-22 @ 16:10:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Maloo

JAG VILL ha en digitalkamera nu jag med. Det blir inte sååå roliga bilder med mobilen. Men vad ska en fattig student göra...hoppas på en vinst så kan jag va med på fototriss och annat jag med. Jag skulle definitivt tagit kort på Alfreds alster idag om jag haft en fungerande kamera. Han har gjort en ekorre av kastanjer och piprensare. Men det såg ut som en hög med hundskit med min mobil. Inte så smickrande. Ha det gött.

2008-09-22 @ 20:56:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Mina bilder är tagna med mobilen!så det funkar oxå, kram

2008-09-22 @ 21:12:52
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: marie

ja, hösten har så fina färger, när solen lyser på dom så är det allra bäst...



ha dä bra

2008-09-23 @ 07:47:25
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0