Fattig som en kyrkråtta

Ja, det är väl bara förnamnet jag har jag betalat resterande del på resan och det kändes kan jag säga.. Inte mycket kvar på kontot att disponera på mat och dylikt denna månad. Men det är värt att få knepa och knåpa när man vet vad man har framför sig.
Nu är det bara 43 dagar kvar!! Vad skönt det ska bli!

Idag fick jag hjälp med mina stuprännor, så nu är de rensade och fina, tack för det!

Jag tycker nämligen att det är lite läskigt att kliva upp på stegar. Om jag måste så får någon stå och hålla i den.
Löjligt, men sant.
Nu är det sen middag på gång och idag blir det spagetti och köttfärssås. Freddan har med sig en kompis hem idag och denna rätt är ett säkert kort som alla gillar. sen blir det skogstur med svampplock. Jag hoppas det inte börjar att regna bara men det ser lite mörkt ut. Höres senare!!

Kommentarer
Postat av: carina

Livet betår utav val min vän

2008-09-12 @ 19:13:23
URL: http://[email protected]
Postat av: sussi

Som om jag inte visste..

2008-09-12 @ 19:44:29
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0