God förmiddag alla bloggers!

Nu har jag kommit hem ifrån en mycket trevlig föreläsning/information om coaching. Det var på tiden att vi får börja ta tag i detta nu för vi har redan gått ett år på vår utbildning. Så nu ska vi igång och coacha båda öga mot öga och via telefon. Kan inte säga att det känns så konstigt för mig för jag har ju jobbat med detta fast jag har det inte på papper.


Så vill ni bli coachade så kontakta mig!

Nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe och ska snart börja med middagen. Det blir tidig middag idag för jag ska iväg och jobba i eftermiddag, men först ska vi ut i skogen en sväng. Berättade jag vad som stod bakom ryggen på mig igår när jag lekte med Lexus på vår promenad? Jag stod och kastade kottar och Lexeman springer occh hämtar, när jag vände mig  så står det en stor älg och tittar på mig kanske 50 meter bort. Herregud vad rädd jag blev! Jag skyndade mig att koppla Lexus och gick snabbt därifrån. Nu är det snart älgjakt och då brukar man se dom överallt.



Jag hoppas vi slipper träffa honom idag. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi i kvällningen, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Christa

Va kul att du tittade in o dessutom lämnade en kommentar.. TACK

Jag har också haft närkontakt med HÄLGE.

När jag gick på gymnasiet o bodde på landet. Då fick jag cykla en km på grusväg till storavägen där bussen stannade.

Var försenad.. Cyklade som en tok för att hinna.

Tar en skarp kurva och.... TVÄRNITAR. Max 20 meter framför mig står han HÄLGE..

Säkerligen lika chockad som jag.

Vi stod o kikade på varandra i vad som kändes en evighet. Ingen vågade liksom röra sig.

Jag började få smått panik dels av rädsla att Hälge skulle bli arg och dels för att bussen strax skulle köra förbi.

Till slut fick jag plinga till på ringklockan på cykeln. Då fick Hälge fart och rusade in i skogen igen.

Jag for vidare o hann med bussen.. Hade säkert 30 sekunder till godo... fniss

OJ blev en hel berättelse detta..

Ha det gott o titta gärna in igen.

Christa

2008-09-17 @ 12:18:49
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: sussi

Tack för en kul story, för det är ju alltid kul i efterhand. Men när man står där så är det så lagom roligt!Ha en bra dag!Du är oxå välkommen tillbaka!

2008-09-17 @ 12:31:07
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: carina

Lyckost............tänk den som finge se en älg ändå

2008-09-17 @ 17:54:03
URL: http://[email protected]
Postat av: sussi

Ja du, det brukar ju inte du ha så tur med!Du får väl nöja dig med bilder, kram

2008-09-17 @ 18:07:22
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nej fy...jag skulle inte vilja stå öga mot öga med en älg. Tycker det räcker när dom springer på vägen.

Ha en fin kväll!

2008-09-17 @ 19:41:36
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0