Godmorgon kära bloggare!

Klockan ringde ilsket 06.00, vad är det för en dag? Lördag, skönt, men varför i herrans namn ringer det då???
Visst ja, alliansträning var det ju. Freddan och några till ska vara i Axvall 08.30 och jag ska köra, Upp och en snabbdusch och sen ut med en förvirrad Lexus som undrar vad som står på. Hem och fixa frukost och en STOR kopp kaffe för att vakna till ordentligt. Klockan 07.50 åkte vi och hämta upp de andra grabbarna och drog iväg till Axvall. När jag lämnat av dem så styrde jag kosan hemåt igen och hem till mor för att ta kort på några cyklar som ska läggas ut på blocket. Efter plåttagning åkte jag fram till ICA för att inhandla lite mat. Nu är jag hemma igen och tänkte ta det lite lugnt en stund innan jag påbörjar nåt projekt. Vi hörs i kvällningen, ha en riktigt fin dag!

Här kommer en Fredagsfin kille!



Och sen mitt favoritställe...skogen!





En ensam klöverblomma kan oxå vara fin!


Kommentarer
Postat av: carina

Vad vore livet utan skogen.........tänk vilken energi man får där

2008-09-20 @ 18:07:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Annelie

Härliga bilder.

Ha en go kväll!

2008-09-21 @ 21:00:56
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0