Vinst för GIF

Ja, det blev vinst och segern blev med 6-3, inte illa. Vi föräldrar stod vid sidan och jublade av förtjusning i höstsolens sken.Jag blev kvar en stund efter matchen för jag träffade en trevlig kille som var med oss ute förr i tiden. Vi stod och pratade om allt och inget och vips så var grabbarna duschade och klara för hemfärd. Hem och fixa lunch till en vrålhungrig fotbollskille. Idag var det så fint väder så promenaden blev cirka 2 timmar lång + en påse fylld med kantareller fick vi oxå med oss hem. Väl hemkommen från skogen så kom grannen och lämnade en flaska rött och en påse nybakta bullar som tack för att jag var hundvakt för några veckor sen. Vad jag blev glad!
Ikväll har vi sett en film " Rescue Dawn" en mycket sevärd film. SE DEN! Det är en verklighetsbaserad film och otroligt bra.

RESCUE DAWN

Nu har vi sett på film, käkat bakpotatis och jag har smakat på det röda vinet " Lindeman" meget gott. Ha det gott go vänner så hörs vi i möra.  PS: Äntligen är min första inlämning klar!

Kommentarer
Postat av: carina

Det låter som en fin dag, och Lindeman kan tom jag dricka fast det är rött.

2008-09-14 @ 08:42:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0