Hallå där! Det var länge sen!

Tiden räcker inte till längre och vad gör man då? Slutar blogga? Ja Blir stressad? Svar: Ja
Varför kan det aldrig bara vara lagom. Vilket bra ord "LAGOM", men sen att följa det, det är värre. Jag är expert på att ha motsatsen, alldeles för mycket på G.
Nu är det värre än någonsin så vad gör man?? Tar sig i kragen och lär sig prioritera. Det ska jag börja jobba med nu.
Skolarbetet kan jag ju inte prioritera bort. Arbetet går ju inte heller, för pengarna måste jag ju ha... Nu både företaget och omsorgen och uppdraget, inte att förglömma.  Sonen min älskling och hans fotboll och allt var det innebär. Fritid? Vad är det? Det måste ju vara dessa hundpromenader. Herregud vad det är knepigt. Ingen där ute i etern som har några tips om hur man ska gå tillväga..

Tänk var skönt det var när man var liten, då hade man inga bekymmer om något. Möjligtvis kunde man bli lite bekymrad om kompisarna inte var hemma så man inte hade någon att leka med.
Illustration: Glada barn, illustration Dana Ingesson


Nä, nu får det var färdig gnällt. Idag ska jag städa och feja och sen ska jag åka till byns butik för att inhandla lite mat. Ikväll ska det bli nåt riktigt gott för det är ju Melodifestival och den måste man ju se, för Scotts är ju med idag.

Försökte få in ett klipp från youtube men se det gick inte alls idag. Så vi får kolla ikväll och heja på Lidköpingsgrabbarna!
Kram på er och ha en fin Lördag!

Kommentarer
Postat av: Helena Färg och Fantasi

Skönt att du e tillbax tycker jag :)

2009-02-12 @ 09:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0