Då var det Söndagskväll igen!

Helgerna går illmarigt fort, det bara blåser till och så är de över. I fredags var det så lugnt och skönt som Fredagar ska vara. Lördagen var oxå lugn, inte mycket action här inte. Idag har vi ta mig tusan lagat mat hela dagen! Min boyfriend åker ju tillbaka till Norge på Söndagskvällen för att arbeta och då ska det planeras mat för hela veckan...och lagas...PUH!
Vi lovade varandra på nyår att beach 2009  så skulle det inte finnas något extra i midjan så det är det projektet vi håller på med nu.

Det går väldans bra kan jag upplysa om, midjemåttet minskar.

Sen har jag faktiskt städat ut julen idag oxå, känns helt ok! Alla tomtar och stakar har åkt ut på sin plats i förrådet. Gardinerna får jag ta imöra. Nä, nu ska jag hoppa i säng för imorrn finns det att göra. Får en hemtentamen i Ungdomars hälsa och välbefinnande som kommer ut imorrn och ska in på Tisdag. Natta på er där ute och på återhörande imorrn, kram

Kommentarer
Postat av: Maloo

Hej hopp. Lägg gärna ut recept så kanske mitt midjemått minskar av bara farta. DET vore inte fel. Har du provat min morotstzatziki...god som tusingen. Ha det gött.

2009-01-12 @ 09:59:56
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0