Ja, nu är det nya tider!

Nytt år och dax för att komplettera studierna med arbete. Sparkapitalet är slut för länge sen och nu så här efter lång ledighet och julklappsköp så skriker det "TOMT" både i plånbok och på kontot. Inte kul men vad gör man!!! Det är bara att inse fakta och ta tjuren vid hornen och sätta igång..
Visst fasen är det deppigt utan pengar, ingen kan säga något annat. Men det var illmarigt länge sen jag kände av det så markant. Man blir verkligen begränsad..Nä Susanne nu får du ta tag i ditt liv och börja jobba igen.Det kommer att bli tufft och både läsa och jobba, men allting går..
Nog om det,nu ska jag sätta mig och göra klart två inlämningsuppgifter som ska vara klara till på Onsdag.Jag har givetvis börjat på dem tidigare men har lite kvar att göra innan jag kan lämna dem ifrån mig.. Min trogne följeslagare hjälper gärna till och finns alltid vid min sida.


Kommentarer
Postat av: Maloo

Han ser ju klok som en bok ut ;-)

2009-01-05 @ 23:35:42
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: sussi

Visst gör han grabben! Som en professori lånta glasögon. Du får låna honom om det kör ihop sig med pluggandet någongång. Han är en jäkel på pluggeri!!Natta på dig!

2009-01-05 @ 23:50:55
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0