Söndag igen och bara lediga dagar framöver......

Igår var vi ute och handlade lite och då hittade jag en ny pool till Lexeman (till extrapris) när vi kom hem så skulle vi fylla den. Snacka om lycklig hund! Vattenfyllaren var inte lika glad för det tog ju sin lilla tid och hunden i fråga ville då visst inte vänta med att hoppa i. Vet inte vem som var blötast av dem..





Så sen dess har här badats hur många gånger som helst, Lexeman älskar sin pool.

Jag fick ett jättefint blomsterarrangemang av mina vänninor för ett tag sen och nu har ju dess datum passerat. Jag tog mig en promenad i min lilla trädgård och plockade ihop lite utav vart och komponerade en variant som blev så här, fint va?



Igår kväll grillade vi och åt gott och det blev lite sent så idag är jag lite trött. Tror jag ska lägga mig och rasta en stund. Freddan har åkt till Sommarland så jag kan göra som jag vill idag. Vila först och sen ta tag snabeldraken och köra en sväng på jakt efter dammråttorna som inte gömmer sig så väl som jag vill. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0