Ännu en varm dag!

Nu har man klarat att arbeta ytterligare en varm dag, inte illa. Efter jobbet var det full fart, först ut med hunden och sen Skara nästa. Idag var sista matchen innan sommaruppehållet, kan väl erkänna att det ska bli ganska skönt och slippa fotbollen ett tag.
Idag skulle jag ta den första turen på vår nya motorväg, men allt går ju på rutin så jag körde som vanligt ut på E20 och svängde ut på gamla vägen. Tänkte mig inte om förrän jag fick köra in mot Lundsbrunn, shit, men det var bara att fortsätta, matchen skulle ju börja 18.30, trodde jag. När jag kom fram så hade de redan spelat ca 20 min av första halvlek. De hade börjat kl.18.00, jag hade hittat på en egen sanning, igen.. Men nu var jag ju där och de spelade hur bra som helst. Idag var de ett riktigt lag. Det blev 3-0 till Götene, trötta, varma och glada grabbar tackade motståndarlaget. På hemvägen så blev det en burgare på Mac Donalds och sen bar det iväg hemåt, nu premiäråkte vi på den nya motorvägen . Fasen vad gött att få dra på i 110 och Götene såg riktigt fint ut från det hållet och stort. Fick lite bekymmer om gamla Preem som jag i skrivande stund inte kommer ihåg vad det heter nu för tiden. Det ligger ju lite avsides nu och måste förlora många kunder.Men det behöver ju inte jag bekymra mig om.
Nu är det dax att förbereda morgondagen mat för Freddan, vad ska man hitta på? Just för tillfället känner jag inte för att laga något men blir så illa tvungen, vi får se vad jag hittar på.. Ha en godnatt när den tiden kommer och på återhörande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0