Lediga lördag!

Gud vad skönt med en alldeles ledig dag med inga måsten! Det har varit en hård arbetsvecka och många saker i almenackan som skulle utföras efter att arbetsdagen tagit slut. Men idag är dagen bara min! Jag började den med en kopp kaffe på altanen och sen var det en skogstur. Mornarna är så ljuvligt sköna och ganska svala om man jämför med dagstemperaturen. Nu har jag kört en maskin tvätt och hängt ut och den torkar redan innan nästa maskin är färdig, vilket är mycket bra. Idag ska jag lata mig och fösöka få lite färg, d.v.s jag ska gotta mig i solen.
Det enda som jag bör göra idag, notera att jag inte använde ordet måste, är att handla mat. I och med att vi har en stor cykeltävling i Götene i helgen så är själva centrum inringat och avstängt. Att försöka ta sig till ICA och handla är en omöjlighet, så det får bli en tur till Willys i Lidköping. Väl hemkommen därifrån så är det solstolen som gäller..

Lite vackra blomster: Inne


Och ute



Plus en varm hund som söker skugga



Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0