Måndagen den 22 Juni

Denna dagen började bra. Jag vaknade när jag skulle och hann att gå en sväng med Lexeman innan kaffe och dusch. Började jobba heltid idag och dagen flöt på bra. Fick lov att skynda mig hem för jag hade sålt Freddans loftsäng som skulle hämtas. Efter det var det dax för en långrunda i vackra vädret. 26 grader stod det i bilen att det var ute, herregud nu har sommaren äntligen kommit. Synd att man inte har semester nu så man kunde njuta av solen. 

Ikväll har jag tagit det lugnt och plockat med lite ditt och datt tills kvällen blev totalt förstörd av någon som tydligen tycker om att förpesta livet för mig. Jag säger då det, allt är inte vad det ser ut att vara. Kan bara säga att det inte känns bra att bli nekad något som man har sin fulla rätt till. Jag tror att jag ska gå och knyta mig för jag känner mig lite ledsen och besviken på hur en del människor kan vara mot andra. Natta då folket! Kram



Dom här fina blommorna fick jag av några vänner som uppskattar mig för att jag är jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0