Tänk vad lite blommor gör!

Gokväll! 
Idag har jag varit i fixartagen! Efter frukost och morgonpromenad så begav jag mig ut i trädgården för att plantera mina nyinköpta blommor.Jag hade dagen till ära en assistent vid namn Lexus till min hjälp. Eller hjälp, vet jag inte om han var men han snodde både blommor och plastkrukor och sprang iväg med. Så det blev lite av en maktkamp oss emellan och det slutade med att jag vann och han fick förpassas så jag kunde jobba ifred.

Så här fint blev det gott folk!











Inte att förglömma min käre trogne vän!



Min käre assistent är en riktig linslus. Där fick ni ett litet axplock av det som gjordes idag och imorrn kommer det fler bilder.
Framemot kvällningen gjorde jag ett besök på "Färg och fantasi" där jag inhandlade en ny fin lykta och ett vindspel. De får ni se imorrn..
Natta på er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: carina

Men så fint du gjort!

Så snygga dina sittdynor är, ser att du gjorde ett klipp.

ha det skönt i helgen så syns vi på måndag, för en ny spännande vecka!

Kramen!!

2009-06-18 @ 07:17:33
URL: http://sinneskatten.blogspot,com
Postat av: Maloo

Nämen va najs det blev med lite blooms. Görfint. Nu kan grannarna va nöjda ;-)

2009-06-18 @ 23:36:24
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0