-19 grader och dagens datum är 30/1

Godmorgon på er där ute i kylan idag var det bistert att gå morgonpromenaden. Man får pälsa på sig allt man har för att inte frysa. Stackars Lexus, måste bli kallt för honom oxå även om han älskar snö och kyla. Idag är det Lördag och vi sov lite längre än vad vi brukar vilket är skönt. Kom väl upp runt 08.00. Nu har vi som sagt varit ute en runda och jag har fått i mig lite frukost.
Idag blir det lite utav vart, tänkte börja med att gå till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker men även låna lite nya. Till den nya kursen ska man ha att skriva vetenskapliga uppsatser, hur kul lät det? Javäl det ska nog gå vägen detta oxå, man klarar det man vill, så är det ju.
Efter bibblan ska jag ta en tur och leta efter en liten fönsterlampa, min gamla har åkt i golvet och gått sönder. Sist blir det till att handla mat innan jag styr kosan hemåt. Sen får vi se vad som händer mer idag!! Ha en bra Lördag!


Lite fina tulpaner får pryda mitt köksbord, snart även om man inte kan tro det, så är det vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0