Allt på en gång!

Gokväll! Idag har det varit en händelserik dag! Först var det arbetet som kallade fram till klockan 16.00 efter det skulle vovven få sin promenad. Hem och stassa om och sen iväg till Mariestad för att kolla upp ett projekt. Jag konstaterade att det var väldigt länge sen jag varit i Mariestad. Men hittade dit jag skulle och projektet såg mycket bra ut. Nu gäller det bara att välja och att välja rätt. Hm, inte helt lätt!

På dagen idag sprang jag på en person som jag tänkt ringa för att fråga om uppslag till min C-uppsats, och på mitt arbete till och med. Snacka om flyt! Vi kom fram till någon väldans bra idé som jag ska spåna vidare på.

Och nu har jag beställt en ny mobiltelefon, tappade min i backen tidigare idag och fick inte igång den mer. Mobilen kan jag bara inte vara utan! Så nu fick det bli ett köp av en Ericsson denna gång.

En turkos, tror den blir meget bra till mig!
Nu ska jag slänga mig i bingen för imorgon är en ny dag, natta!

Kommentarer
Postat av: carina/sinneskatten

Men vad skoj att du tagit tag i bloggen igen.

Saknat dig här.

Spännande med projektet och som vanligt så har du en del att pyssla med.

2010-01-19 @ 18:41:50
URL: http://sinneskatten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skojar du, här är det alldeles för mycket alltid, men ett spännande liv, det har jag!!!

2010-01-19 @ 21:31:53
Postat av: Maloo

Trist med mobilen men det är alltid kul med nya saker. Själv gick jag på att ta en prenumeration på Illustrerad vetenskap (!?) idag bara för att man fick en MP4 spelare med. Har aldrig läst den tidningen förr så det kan ju bli en upplevelse ;)



Spännande med projektet också.Lita på din magkänsla så blir nog valet rätt.



C-uppsats...huaa...ryser bara jag tänker på det, men den dagen kommer väl då även jag måste göra en sån. Lycka till med det i allafall.

2010-01-19 @ 21:51:08
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla goa du! Lycka till kan jag behöva när det gäller C-uppsatsen. Tyckte det var mäktigt med B-uppsatsen och denna blir ju ettre värre. Angående projektet så är det egentligen 2 projekt och valet är inte helt enkelt så jag får nog som du säger känna efter ordentligt!! Kram

2010-01-19 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0