Det var länge sen man var här!

Hej allihop! Nu var tillbaka igen! Jul och nyår har passerat och det är ett alldeles nytt fräscht år 2010 närmare bestämt. Jag tänkte att skulle skärpa till mig lite och börja blogga igen.
Denna vintern kan vi ju inte klaga, det har både varit kallt och varit mycket snö. Både skridskor och skidor har kommit till pass. Lite vinterbilder kanske? Så ni inte glömmer vad fint det var!







Den störste snöälskaren av alla "Lexus", hans liv är på topp nu. Vad kan vara bättre än att få springa och "bola" = (ner med huvudet och grosa runt) i ett vinterlandskap.

Idag har vi varit på Kinnekullegården och ätit middag, det var en riktig höjdare. Efter intag så är det motion go vänner och det får man när man har hund, vare sig man vill eller inte. En prommis på en och en halv timma är balsam för själen och gör gott för flåset.
Ikväll blir det Johan Falk, synd bara att allt som är värt att se sänds så sent en Söndagskväll. Den börjar visserligen 21.00 men håller på till strax före tolv, puh, och jag som ska upp halv sex imorrn. Nåväl, allt går om man vill är ju mitt motto så Falken blir det. Ha det gott i stugorna så hörs vi inom kort, kramizen!

Kommentarer
Postat av: Maloo

Välkommen tillbaks. Man måste ju ta mer eller mindre långa pauser ibland så man hiinner med det där som kallas livet också :) Men det är alltid kul att läsa vad du haft för dig. Kommer jag ihåg det nån dag ska jag även ta med en engelskabok till byn. Har lånat den på obestämd framtid verkar det som, men den är inte glömd ;)



Nu blir det råplugg en halvtimme här innan Halv åtta hos mig...ett måste på vardagkvällen. Ha det gött/ Kramar.

2010-01-18 @ 19:03:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla its good to be back! Vi tar den där engelskeboken någon dag som vi ses, det ordnar sig!

Tänk att timmen alltid ska bli så sen innan jag kommer i säng, kram tebax

2010-01-18 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0